 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
                 
                
             23 900 грн.
Головна
Нерухомість
Комерційна нерухомість
Оренда комерційної нерухомості
Оренда офісів
Оренда офісів - Київська область
Оренда офісів - Київ
Оренда офісів - Шевченківський
Без комісії :Без комісії
Відстань до найближчого міста :У місті
Розташування :Окреме приміщення
Тип об'єкта :Бізнес центр
Поверх :5
Поверховість :5
Загальна площа :69.70 м²
Cанвузол :Так
Тип офісу :Закритий тип
Опалення :Комбіноване
Ремонт :Так
Комфорт :Меблі на кухні, Гостьовий паркінг, Охорона території, Відеоспостереження, Кондиціонер, Сигналізація
Меблювання :Так
Побутова техніка :Мікрохвильова піч, Кулер, Холодильник, Електрочайник, Кавомашина
Інфраструктура (до 500 метрів) :Транспортна розв'язка, Автовокзал, Парк, зелена зона, Лікарня, поліклініка, Стоянка, парковка, гараж, Відділення банку, банкомат, Метро, Ринок, Супермаркет, ТРЦ, Аптека, Житловий масив, Ресторан, кафе, бар, Центр міста, Відділення пошти, Офіси, бізнес центр
Ландшафт (до 1 км.) :Парк
В новом БЦ сдаётся офис 69.7м.кв. Офис расположен на пятом этаже, есть лифт. Офис с ремонтом, укомплектован мебелью и необходимой техникой, есть кухня, кондиционирование, жалюзи, собственный с.у. в офисе. Планировка: опен спейс и отдельный кабинет для руководителя или переговорка. Очень светлый и красивый офис. В БЦ презентабельная входная группа и прилегающая территория, круглосуточная охрана. Хорошая транспортная развязка, метро, остановки общественного транспорта - напротив БЦ. Дополнительно оплачиваются коммунальные услуги по счетчикам и эксплуатационные расходы в размере 35.00 грн./м.кв. Просмотры возможны в любое время, есть видео обзор офиса.